Lite fram och tillbaka

Ja livet har varit lite sådär på den senste tiden. De har hänt väldig väldig mycket sen sist jag skrev. Det är som att livet har fått en total flopp och vänt helt. Det är vänt till både bättre och sämre kan man säga, de bättre är att jag nu kan lägga med fokus på hur jag själv mår och vad jag vill göra och inte alltid måsta tänka på en till person utan nu är de bara jag. Sen de sämre är inget jag kommer skriva ut just nu utan det kanske jag kan ta sen när de inte är så körit om man säger så.
 
Men i alla fall så va tanken att jag skulle börja skriva mer här när jag har tid och ork. De är ju snart studenten så man har ju den del att stå i när det kommer till skolan.
 
Här har ni en bild som jag tog för nån vecka sen och till nästa gång får ni hade!
 
 
1 Anonym:

skriven

Lol älskling🌹

Kommentera här: