Kroppen..

Ja vad ska man säga? Kroppen och dess former typ. jag kan erkänna att jag kanske inte är så himla stolt över just min kropp, att det finns saker som jag skulle vilja ändra på. Det kan vara allt från kurvur till bröst osv, men en sak som jag har jobbat ganska hårt med är att älska mig själv. Att vara stolt över hur just jag ser ut och att de är så här jag är byggd. Fast det är klart att vissa tänkar om att det finns saker man kan ändra på finns kvar men de är saker som jag kan ändra på också men måste bara finns tid och ork.
 
Det är nått som bara jag kan göra någonting åt. En till sak som jag har lärt mig är att man inte ska ta åt sig så himla mycket om vad folk säga. Jag har fått höra att jag är tjock att min rumpa är för stor osv, det är klart att man tar åt sig av sånt till en början och man kanske inte mår bäst över det men man lär sig att de bara är skit snack. Alla är fina på sitt sätt och alla ska älska sin kropp för hur dem ser ut. Är det nått man inte tycker om så lär dig att älska det eller gör så att du älskar det.
Det är din kropp ingen annans.
 
Jag vet att detta kanske är lite för vågade bilder för vissa men känner bara f*ck it! Detta är min kropp och jag gör det jag vill. Våga visa den, våga att inte skämmas eller hur jag ska förklara det.
 
 
 
 
 

Kommentera här: