Big girls cry.

Jag mår bra det gör jag, men det finns saker som kan få en att fundera ibland på hur man egentligen mår. All stress som man går igenom. Jag vet att man kan göra mycket så att man inte ska stressa men jag tror att det är nått inom en som verklige vill att det ska bli jobbigt, alltså att det är en liten del som vill stress så därför skjuter man upp allt som man måste göra till sista dagen. Men nu måste det vara ett slut på det, allt handlar bara om att ta tag i sig själv och göra det man ska göra och sova när man ska sova. Det är nästa så att jag inte kan förstå hur man kan utsätta sig själv så mycket stress det är som att ens hjärna tror att den kan klara av allt, men så är det inte även fast man kanske önskar det ibland.
 
Men nu får det va nog helt enkelt, så på tala om en helt annan sak så skrev jag ju i mitt förra inlägg att det kommer hända massa roliga saker denna månad och det kommer det göra, jag kommer inte skriva llt nu men jag ska skriva om lite saker som har hänt. Förra veckan fylde Emelie 18 år så på fredagen hade honen lite fest hos henne som sen ledde till utgång för dem som ville, men jag valde att åka hem eftersom att jag viste att det skulle bli lite för mycket att gå ut, men jag hade i alla fall jätte roligt hemma hos henne och hoppas att vi kan ha fler kvällar som dem inom en framtid.
Jag har så underbara kompisar om jag ska vara helt ärlig, är så sjukt glad att jag lärde känna dem. De är mina små soldater som alltid finns redo när man behöver dem med deras små stöttande ord. Och det som är sjukt underbart är att man kan vara hur irreterade som helst men det slutar alltid med att man sitter och skrattar. Jag tycker att alla borde ha en vän som er tjejer verkligen är så tacksam för allt ni gör! ♥
 
Men det var allt för detta inlägg men här har ni somvanligt en låt tills vi ses nästa gång!
 
 
 

Kommentera här: