Skolan

Har hållt på mycket med skolan i vecckan så det är därför jag inte har skrivit. Det är ju bara en månad kvar tills jag går ut 2:an så det gäller att hålla ut nu kan jag lova. Som jag sa aå är det ända jag har gjort nästan är skola. Har gjort bort 2 nationella prov och har ett kvar. Har kurs prov i Svenska på fredag men ska se om jag kan göra det på torsdag för på fredag kanske jag ska dra till fjällen och fira morfar som fyller 70! Det har varit redovisningar osv. Men nu när det har lagt sig lite och det bara är sista spurten kvar så ska jag försöka vara lite med aktiv här!
 
Förra veckan så köpte jag en ny tränings bok som har gett mig lite mer motivation, här har ni den:
 
 
Jag har inte kommit så långt i boken än men jag kommer skriva ett inlägg om bara den sen. Alltså vad jag tycker osv.
 

Kommentera här: