Ingen fantasi.

Ska snart gå och lägga mig men tänkte bara skriva lite snabbt här. Det jag har gjort ikväll är inte så mycket, bara varit med familjen och torkt äpplen som jag ska fota.
Imorgon ska jag till stan och träffa Linnea sen ska hon med hem till mig och vi ska ut och fota till min foto uppgift så jag hoppas verkligen inte att det regnar eller nå för då vet jag inte vad jag kommer göra. Eller det är ju klart att jag kan fota fast det regnar men vill inte ta risken att göra nån sjuk :P
Men i alla fall så tycker jag att ni är lite dåliga med det där att säga vad ni vill läsa här på bloggen men jag kanske ska ta det som att ni nöjda med hur det är nu helt enkelt.
 
Det kommer i alla fall komma lite bak saken men jag vet inte när och det finns massa i min hjärna som jag vill göra men jag måste bara ta mig samman och göra allt.
 
Jag slutar denna dag med några lugna låtar:
  

Kommentera här: