I wish I could make it easy

Det är Torsdag fast det känns som att det är Lördag. Jag sitter just nu vid mitt skrivbord och kollar på medans det snö/haglar ute. Som jag skrev i mitt förra inlägg så va jag med Linnea igår och de var  jätte trevligt. Linnea är en person man alltid vet vart man har hon. Vi skulle kunna vara ifrån varnada i ett år men ända ha samma vänskap kvar sen när vi ses igen och det är verkligen skönt att ha en sån vän. Det är samma sak med Isabel. Och jag tycker att det är så skönt att det kan vara så ibland. Man ska inte behöva vara med varandra hela tiden utan att man glider ifrån varandra, utan jag tycker att man ska kunna gå ett tag kanske utan att träffas hela tiden och sen när man väl träffas så ärdet som att man aldrig var i från vaarandra om ni förstår vad jag menar.
 
Idag har jag varit på affären med familjen och köpte lite naturgodis till en skol uppgift som jag har.
Jag tänkt visa er vad jag fotade idag med hjälp av godiset.
 
 
 

Kommentera här: