Sommar!

Det är nu alla sommar kännslor börjar komma. När man inte berhöver ha vinter jacka och när man ser hur träden börjar bli ljus gröna.
 
Jag tänkte dela med mig av lite saker som jag verkligen tycker om nu när det börjar bli vår, sommar och dela den biten.
 
 
Vi kan ju börja med detta body butter från The body shop som lukar så himla gott. Som ni ner på bilden så heter den Honeymania och har dof  av honung och den är helt underbra. Jag smörjer in mig med den efter jag har duschat på kvällen eller bara på armarna på morgon.
Jag rekomenderar denna om ni inte vill lukta så fruktit som dem andra body butter´s kan göra.
 
 
Sen så har vi vita naglar! Om jag får säga det själv så tycker jag att vita naglar eller bara ljusa över huvudtaget är jätte fint på sommaren. Jag tycker verkligen om vitt, pastell osv, det är fint när man är brun och det ser stil rent ut om ni frågar mig.
När jag målar mina naglar nu för tiden så brukar jag använda mig av mina gellack från Depend och min gellack lampa dom också är från Depend.
Jag rekomenderar den verkligen om du vill lägga ner lite mer tid på dina naglar så att dem håller bättre och jag tycker att dem blir finare eftersom att det inte blir sådär randigt som det kan bli ibland av vanliga.
 
 
Och sist men inte mins JORDGUBBAR!! Måste jag säga nå mer?? nä jag tänkte väl det.
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Åh vad fin blogg du har

Svar: Tack :)
gaabriellar.blogg.se

Kommentera här: