När ens ben inte orkar bära mer.

Som jag har skrivit innan och det jag försöker fokusera på här i bloggen är min träning. Jag har börja komma igång bättre nu och känner att jag har motivationen till att faktist försöka nå mina mål på riktigt. I fredags var jag ute och sprang bara för att känna på hur det känndes och hitta en liten runda som jag kan springa någong kväll och det var riktigt skönt. Okej jag har ont i benen men det får man väl ta om man inte är van med att just springa.
 
Sen på lördagen tog jag det lugnt, jag gick ner på stan med Love och kollade lite men det var så sjukt myckt folk så det va inte ens roligt att gå där med barn vagenen...
Och igår var jag, Theres och Melvin och körde lite back träning på Rödberget. Vi sprang upp och ner fem gång och varje gång vi kom ner så gjorde vi olika övningar. Det var roligt och jag tror att jag kommer springa dit och göra samma sak fler gånger.
 
 

Kommentera här: