Le mot smärtan.

Gjorde ett pass på 30 min från Nike appen idag och fy va det va jobbigt. Jag kännde hur mina ben nästa inte orkade längre men det va bara att kämpa på. All smärta kommer ju vara värt i slutet!
Jag andvänder mig ju ganska mycket av denna tränings app och upptäckte för nån dag sen att man kunde skapa egna tränings program. Man väljer vad man vill träna mellan, Get lean, Get toned och Get strong. Och efter de väljer man som vanligt hur ofta man tränar och om man vill få löpning inräknas i ens schema.
Det är ett schema med 6 dagar i veckan i en månad och den sista dagen  i vaje vecka kör man yoga och och springa nästan varanan dag.
Ska ge detta ett försök och se om det blir nån skillad på mig och hur jag mår. Jag kommer säker lägga ut för och efter bilder om det är nån som vill. Men det kommer jag inte göra för än om nån månad kanske, då jag själv oxå kanske ser förändring.
 
 
Här har ni en bild på min och min nya sommar krans som ni säkert kommer få se många bilder va i framtiden:)
 

Kommentera här: